Karácsonyi TAG

by - december 24, 2018

Sziasztok és nagyon boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! A mai bejegyzés egy kissé rendhagyó lesz mivel, eddig nemigen voltak személyesebb posztok a blogon, viszont mivel szeretnék ezen változtatni, a mai bejegyzésben néhány karácsonnyal kapcsolatos kérdést fogok megválaszolni, amelyeket Ninaa oldalán találtam. Mivel azonban a 73 kérdés nekem egy kicsit sok lett volna, főleg így elsőre, csak húszat válaszoltam meg, de ha szeretnétek, a többit is szívesen kitöltöm, csak úgy voltam vele, hogy előbb megnézem, hogy egyáltalán tetszik-e nektek ez a típusú poszt.

Mit szeretsz a télben?
A havat, és az ünnepeket. Meg a kuckózós sorozatnézős napokat, mikor egy bögre teával bekucorodok a gép elé, és bentről nézem ahogy havazik. Kimenni viszont már kevésbé szeretek, mivel nem nagyon bírom a mínuszokat, de ha szépen süt a nap, és annyira nincs hideg, akkor nagyon szeretek sétálni hóesésben.

Mit gondolsz a karácsonyról?
Én tipikusan az az ember vagyok, aki már egy hónappal az ünnepek előtt hatalmas karácsonyi lázban ég, nagyjából november végén szokott elfogni ez az érzés, de van, hogy előbb, szóval kicsit korán szoktam elkezdeni a készülődést.

Légy őszinte: ajándékokat adni vagy ajándékokat kapni jobb?
Sajnálom, de kapni jobb. :D Lehet, önzően hangzik, de ez van :). Persze, ha valakinek valami nagyon tuti ajándékot sikerül vennem, amire tudom, hogy nem számít, és hogy nagyon fog neki örülni, az is szuper tud lenni, de ilyen azért elég ritkán fordul elő.

Újévi fogadalmak, igen vagy nem?
Nem szoktam újévi fogadalmat tenni, ha valamin változtatni szeretnék, vagy valamire rá akarom venni magam, akkor abba azonnal bele is vágok, és akkor sem szoktam úgy konkrétan fogadalmat tenni magamban, általában elég, ha megszületik az elhatározás.

Melyik nap adjátok át egymásnak / nyitjátok ki az ajándékokat?
Szenteste szoktuk.

Csináltál már hóangyalkát?
Persze, gyerekkoromban rengetegszer. :)

Mit gondolsz azokról, akik nem szeretik a karácsonyt?
Stresszes ünnep tud lenni, és ha valakinek nincs minden családtagjával olyan hű de jó kapcsolata, simán megértem, hogy nem örül a kötelező pofaviziteknek…

Forralt bor vagy forró csoki?
Leginkább tea :D De a kérdésre válaszolva, most, hogy nem ehetek cukrot inkább forralt bor, bár még nem próbáltam ki, hogy milyen édesítővel, de nem hiszem, hogy nagyon más lenne. A forró csokiból egyébként én mindig a lightosabbakat szerettem, mivel azok, amikbe több mint egy-két csík csokit írt a recept, nekem túl tömények.

Szerinted mi a karácsony lényege?
Hogy együtt legyen a család, kicsit mindenki kiszakadjon a rohanós hétköznapokból, és jobban odafigyeljünk a másikra. Meg hát az ajándékok, és most nem feltétlen nagyon anyagias dolgokra gondolok, hanem vannak emberek, akik számára az ajándék olyan mint néhány kedves szó, egy ölelés, meg ilyenek, és őket igazán boldoggá teszik az ajándékok, ha azt valaki kellő gonddal és odafigyeléssel vásárolja meg/készíti el.

"Ünnepi" öltözet, vagy pizsama/rendes ruha?
Mindig kiöltözöm karácsonykor, egy szép ruha, meg smink, és a magassarkú is simán jöhet. Ilyenkor általában a sötétebb színeket kedvelem, illetve a csillogós, fényes anyagokat, és a bársonyt.

Mi volt az az őrült ajándék, amit mindig kértél, de soha nem kaptad meg?
Gyerekkoromban mindigis vágytam egy görkoris Kenre, de sosem kaptam meg, pedig mindig mutagottam, ha újságban láttam, vagy ha a boltban elmentünk előtte. XD

Igazi vagy mű fa?
Nekünk minden évben igazi fánk van, ez a családi hagyomány, bár én személy szerint egy műfenyővel is tökéletesen megelégednék, csak szép nagy legyen.

Minimalista vagy színes díszítő elemek?
Minimalista és általában a piros-arany vagy a kék-ezüst a befutó.

Mi a legjobb dolog a karácsonyban? Csak egy dolgot írj.
A hangulat.

Mi a legjobb karácsonyi ajándék, amit valaha kaptál?
Tavaly kaptam egy zarás hátizsákot, amiről én már azt hittem, hogy nem is árulják, pedig nagyon szerettem volna, egy outfit fotósorozatot is készítettünk róla [ha még nem láttad itt megnézheted], igaz, hogy idén, de még mindig nagyon imádom, szóval muszáj volt.

Mi a kedvenc ünnepi sütid?
Aki a keddi posztot látta, az már tudhatja, hogy az a túrós süti, aminek meg is osztottam veletek a receptjét :) [ha megnéznéd, katt ide]

Mi a kedvenc dekorációs elemed?
A fenyőgirland, annyira hangulatossá lehet vele varázsolni mindent *-*

Kedvenc karácsonyi színek?
Sötétkék, bordó, sötétzöld, arany és ezüst.

Melyik a legjobb része a karácsonynak?
A karácsonyi vacsora, egyszerűen imádok enni, és akkor annyi minden közül lehet válogatni. Meg az ajándékbontás, főleg, ha nem tudom, hogy mit fogok kapni, idén például meglepi lesz, úgyhogy már izgatottan várom.

Hóval, vagy hó nélkül?
Egyértelműen hóval, minden évben reménykedek, hogy fehér karácsonyunk lesz.

You May Also Like

0 megjegyzés