Dark turquoise outfit

by - december 01, 2018


Sziasztok! Ma egy rövid outfit fotósorozattal érkeztem, melynek főszereplője a kedvenc táskám, amit még tavaly vásároltam, de mivel azóta is nagy kedvencem mindenképpen szerettem volna vele egy fotósorozatot.

Ja, és egy kis háttérinfó: a képeken látható ajtó a valóságban nem rózsaszín, hanem barna, viszont ahogy képszerkesztés közben beállítottam ezt az árnyalatot, annyira megtetszett a végeredmény, hogy az összeset végül így szerkesztettem meg, remélem ez senkinek sem probléma, ugyanis nem szeretném, hogy bárki esetleg átverve érezze magát, de én személy szerint úgy vagyok ezzel, hogy ha valaki a valóságot akarja látni, akkor az ne divatblogokon nézelődjön. Szóval alapvetően nálam simán előfordulhat, hogy lecserélem a képek eredeti színeit, természetesen a ruhákét nem, de az egyéb háttérelemekét simán lehet, hogy átszínezem, ugyanis nagyon szeretem szerkesztgetni a képeket, viszont amit megígérek, hogy a külsőmön nem fogok változtatni, tehát nem keskenyítem a csípőmet, meg hasonlók, csupán a színekkel szeretek játszani kicsit, illetve ha szükséges akkor retusálok, bár azt sem szoktam mindig.

You May Also Like

0 megjegyzés