Isteni, gyorsan elkészíthető túrós desszert

by - december 18, 2018


Sziasztok! Eredetileg úgy terveztem, hogy a december a karácsonyi posztokról fog szólni, azonban ezt a zh hajráim miatt és később a blog elköltöztetéséből kifolyólag, [erről bővebben itt olvashatsz] nem tudtam megvalósítani, viszont mintegy kárpótlás képpen, ahogy tegnap is ígértem, elhoztam nektek a kedvenc túrós sütim receptjét. Természetesen édesítőszerrel is elkészíthető, én is azzal szoktam, mivel cukrot nem ehetek, viszont a kókusztejet nem javaslom tejpótlóként, mert annyira nem lesz finom a végeredmény.

Hozzávalók:
25 dkg Ráma margarin
20 dkg porcukor
3 zacsi vaníliás cukor
0,5 kg túró
3 tojássárgája
2 zacskó zselatin (Horváth Rozi)
4 dl tej
1 kis csomag babapiskóta
1 üveg barack befőtt (vagy bármilyen gyümölcs)

Hozzávalók a mázhoz:
3ek kristálycukor a mázhoz
1 zacskó zselatin
1 dl tej
3 ek kakaópor
3 ek kávé


Elkészítés:
25 dkg rámát 20 dkg porcukorral 3 vaníliás cukorral habosra verjük, majd hozzákeverünk 2 túrót és 3 tojássárgáját. 50g zselatint 4dl tejben felolvasztunk és beleöntjük a túrós masszába.
Őzgerinc formába a felét kiöntjük, majd a babapiskótát beletördeljük, a felszeletelt barackokat pedig ráhelyezzük, majd a maradék túrós krémet beletöltjük. Míg megszilárdul hűtőszekrénybe tesszük.
Máz: 3ek kristálycukrot és 3ek kakaóport 3ek főzött kávéban felforralunk, majd 25 g zselatint 1 dl tejben felforralunk, és hozzáöntjük.

You May Also Like

0 megjegyzés