Költözés

by - december 17, 2018

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben szeretném megosztani veletek, hogy miért költöztettem el az oldalt, illetve, hogy a Shine helyett miért Speak your style lett a domainnév.

Szóval, a helyzet az, hogy már nagyon régóta tervezgettem ezt a költözést. Az egész onnan indult, hogy egy ideje nem éreztem magaménak a Shine nevet, és ezt mindenképpen szerettem volna lecserélni, de sokáig nem tudtam, hogy mire. Aztán volt is egy kisebb szünet a blogon, és ez alatt rengeteget agyaltam és ötleteltem azon, hogy mi is legyen az új név. Egy egészen hosszú listám volt tele kifejezésekkel, míg egy nap a speak your style is felkerült rá. Igazából már akkor tudtam, hogy ez lesz a tökéletes választás, mikor először összeálltak a fejemben ezek a szavak és a blog.hu-s oldalam domain nevét is szerettem volna erre lecserélni, viszont ennek lettek volna következményei, köztük az is, hogy számotokra nem jelent volna meg a weboldal, ha a régi webcímet írtátok volna be, így erről végül letettem.

Ekkor jöttem rá, hogy muszáj lesz bevállalnom egy költözést, és akkor még úgy terveztem, hogy várok egy évet, és készítek egy wordpresses blogot, azonban, mint azt láthatjátok, nem bírtam ki addig, előbb belevágtam a dologba, és úgy voltam vele, hogy akkor majd december-január környékén fog a költözés megvalósulni. Most viszont úgy éreztem, hogy nem szeretnék pénzt kiadni a tárhelyért meg a domainnévért, így a blogspot mellett döntöttem.

És, hogy miért nem maradtam a blog.hu-nál? Egyszerűen a design miatt. Nem voltak hozzá olyan gyári sablonok, amelyek tetszettek volna (ez egyébként mindig is nagyon zavart), és letölthető verziók sem készültek hozzá. Mivel azonban számomra nagyon fontos a weboldal megjelenése a blogspot tűnt az optimális megoldásnak.

Az oldal egyébként bővült is egy kicsit, mint láthatjátok megjelent a Lifestyle menüpont, ami bár még üresen áll, holnap oda is fel fog kerülni egy bejegyzés, úgyhogy mindenképpen nézzetek vissza, ugyanis a kedvenc sütim receptjét fogom megosztani veletek. Emellett az About menüpontban engem is egy kicsit jobban megismerhettek, szóval ha kíváncsiak vagytok arra, hogy milyen sorozatokat szeretek, hova utaznék el szívesen vagy hogy mit jelent számomra a divat, akkor mindenképpen lessétek meg!

Ami pedig a közösségi oldalakat illeti, egyedül a Facebook oldalból kellett újat létrehozni, szóval itt is felhívnám a figyelmet arra, hogy ha nem akartok lemaradni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor kövessetek ott is és ne a Shine Fashion oldalamon, mert oda nem fogok többet posztolni, vagy iratkozzatok fel a hírlevélre, ami szintén egy új funkció. A többi platformon szerencsére minden zökkenőmentesen zajlott, leszámítva a Bloglovint, ahol még új vagyok, és egyelőre kicsit szerencsétlenkedem vele, de remélem hamar kitapasztalom ott is, hogy mit hogyan kell. :)

You May Also Like

0 megjegyzés