Red sweater with overknees

by - április 23, 2019

Sziasztok! Mára csúszott a múlt heti bejegyzés, mivel eredetileg egy másik posztot szántam péntekre, viszont már annyira szerettem volna megosztani veletek ezeket a képeket, hogy kicsit változtattam a sorrenden. Hatalmas kedvencem lett ez a fotósorozat, egyrészt, mert elképesztően jó minőségűek a képek (hála Teklának), másrészt mert ezekről a csizmákról már novemberben is szerettem volna egy sorozatot készíteni, ami a csodálatos szervezőképességemnek köszönhetően végül nem jött össze. Akkor még egy másik outfittel viseltem volna, viszont azóta megkaptam ezt a pulcsit, amit nagyon megszerettem, sokat is hordtam télen, meg még mostanában is előkerül néha a hűvösebb napokon, így egyértelmű volt, hogy a ezzel párosítsam. 

Photo - Illés Tekla

You May Also Like

0 megjegyzés