Szünet

by - november 05, 2019

Sziasztok! A helyzet az, hogy igencsak nehezemre esett megírni ezt a bejegyzést, ugyanis sokáig magam sem tudom, pontosan mi késztetett arra, hogy meghozzam ezt a döntést. Nem kell semmi rosszra gondolni, ugyanis minden szuper, egyszerűen csak annyi történt, hogy a tavaszi vizsgaidőszakot követően rájöttem, hogy nekem nem is hiányzott a blog. Gondoltam, majd visszatérek valamikor, ha megjön a kedvem, tervezgettem az új posztokat, outfit fotósorozatokat, de végül rá kellett jönnöm, hogy még mindig nincs kedvem folytatni, és nem azért, mert nincs ötletem, hanem egyszerűen ez nem az én világom. Lényegében mindössze annyi történt, hogy világossá vált számomra, nem tudok azonosulni ezzel a témával, persze érdekel a divat és szeretek öltözködni, de mégsem ez az, amiről írni szeretnék.
Ennek ellenére semmiképpen sem szeretnék olyan kijelentést tenni, hogy végleg abbahagyom a blogolást, mert ezt nem tervezem, csupán kell találnom egy olyan témát, ami alatt úgy tudok tartalmat gyártani, hogy annak minden percét élvezem.
Nem szeretnék semmit ígérni, de nekem már a blog indulásakor nagy álmom volt egy utazós csatorna létrehozása, csak a videózást annyira idegennek érzem magamtól, hogy eddig nem akartam belevágni, és még most is nagyon bizonytalan vagyok ezen a téren, mert egyfelől, nagyon érdekel a videókészítés, másfelől viszont nem szeretek a középpontban lenni, és egyáltalán nem érzem úgy, hogy kamera előtt természetesen tudnék viselkedni. Szóval továbbra is vannak fenntartásaim, és hogy meg fogom-e lépni ezt vagy sem, még nem tudom, annyi mindenesetre biztos, hogy Instagramon továbbra is elérhető leszek, fogok képeket posztolni, még ha ritkábban is, viszont valószínűleg inkább flatlayeket láthattok majd, és az outfites fotók kicsit háttérbe fognak szorulni.

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a kis szösszenetet, legyen csodaszép napotok! 🎔

You May Also Like

0 megjegyzés