Casual outfit

by - február 18, 2019

Sziasztok! A mai bejegyzésben egyrészt megmutatom nektek az egyik kedvenc hétköznapi outfitemet, másrészt beavatlak titeket abba, hogy miért is nem volt már hosszú ideje új bejegyzés a blogon. Aki Instagrammon követ, az storyban olvashatta, hogy a hosszas szünet főként egy új projekt eredménye, ami sajnos végül nem valósult meg. Szerettem volna ugyanis egy YouTube csatornát indítani az újonnan elkezdett Bullet Journal-emről, viszont kicsit későn kezdtem bele, és mostanra ott tartok, hogy a januári része legjobb esetben is csak márciusban menne ki, ami akkor már nagyon nem lesz aktuális. Szóval itt a blogon fogom veletek megosztom ezeket, és igyekszem minél hamarabb feltenni a képeket, hogy lehetőleg áprilisra már egyáltalán ne legyek csúszásban. Mindenesetre nem ez volt az egyetlen oka annak, hogy eltűntem, ugyanis az is szerepet játszott a dologban, hogy nem nagyon szeretek outfiteket fotózni télen, mivel nagyon fázós vagyok, így új szettekről se tudtam képeket készíteni. Ezen kívül olyan apróságokon is dolgoztam, mint az Instagram highlights, összedobtam néhány story sablont, és az új logón is dolgozom, bár eddig még nem sikerült olyat készítenem, amivel maradéktalanul elégedett lettem volna, szóval egyelőre marad az egyszerű, sablonos Speak your Style felirat.
Lényeg a lényeg, most már minden visszatér a régi kerékvágásba, szóval ezentúl heti egy bejegyzésre számíthattok.








You May Also Like

0 megjegyzés