Tervek

by - január 17, 2019

Sziasztok! Először is elnézést, hogy csúszott az eheti bejegyzés, de a vizsgák miatt sajnos nem volt túl sok időm. Fotózni se nagyon volt alkalmam, így a fenti kép se annyira aktuális már, bár nálam még mindig áll a karácsonyfa, szóval talán belefér. :D A mostani bejegyzésen egyébként rengeteget gondolkoztam, hogy egyáltalán megírjam-e, és végülis úgy döntöttem, hogy akit érdekel annak itt lesz, akit meg annyira nem, az ha minden igaz a hétvégén majd úgyis talál valamilyen divattal kapcsolatos posztot a blogon, most ugyanis igyekszem nem egy hetet várni, mielőtt újra jelentkeznék.

Szóval, ahogy a címből is láthatjátok, a bloggal kapcsolatos terveimről lesz most szó. A költözéses bejegyzésben már írtam, hogy egy évet szerettem volna várni, mielőtt ismét belevágok a blogolásba, viszont azt nem fejtettem ki, hogy mire is kellett volna ez az egy év. Először is, ez az utolsó évem az egyetemen, így kicsit tartottam tőle, hogy nem fog menni a heti egy bejegyzés sem, de eddig egész jól megoldottam, úgyhogy bízom bennie, hogy következő félévben is menni fog.

A másik dolog, hogy szerettem volna előbb megtanulni fotózni, hogy mire belekezdek az egészbe már tényleg a lehető legszebb képeket tudjam nektek elkészíteni. Eléggé maximalista vagyok, szóval egyelőre még mindig elégedetlenkedem a végeredményekkel, bár azért már érzem a javulást, remélem, hogy ti is.

A harmadik dolog pedig a bejegyzések típusa. Sokáig úgy terveztem, hogy csak és kizárólag divattal kapcsolatos dolgokról fogok írni, de rájöttem, hogy ez nem fog menni, mert túl sok minden érdekel, és ha a bejegyzéseket a divatra korlátoznám, azzal egy csomó olyan posztot nem tudnék megvalósítani, amelyek szerintem nagyon érdekesek lehetnek a számotokra, vagy legalábbis a számomra. Azért azt is hozzá kell tenni a dologhoz, hogy egyelőre még kísérletező fázisban vagyok, szeretnék minél többmindenről írni, de persze ezek közül simán lehet, hogy lesznek olyan bejegyzéstípusaim, amelyeket később majd elvetek.

Lényeg a lényeg, szeretném, ha ez az év, vagy legalább félév a kísérletezésről szólna, aztán majd később leszűkítem a témaköröket, már ha egyáltalán szükséges lesz.

You May Also Like

0 megjegyzés