Turtle neck outfit

by - január 09, 2019

Sziasztok! Ma egy régi-új outfit fotósorozattal érkeztem, mivel a képek még tavaly november környékén készültek, viszont nem volt időm megszerkeszteni őket, így alapvetően már nem is nagyon terveztem, hogy felteszem őket. Most viszont így a hidegre való tekintettel nem nagyon tudtam új képeket készíteni, így bár Instagramon már láthattatok ezek közül néhányat, mégis úgy voltam vele, hogy elég jól sikerültek ahhoz, hogy feltegyem őket, még ha már annyira nem is aktuálisak. Meg be kell vallanom a vizsgaidőszak is hozzájárult a dologhoz, mivel nemigen volt időm teljesen új tartalmat gyártani, és a jövő heti poszt is előfordulhat, hogy késni fog emiatt, de azért majd igyekszem. Egyébként van még két hasonló helyzetben lévő sorozat, amelyeket szintén instán láthattok, ide viszont már nem hiszem, hogy fel fognak kerülni, de mindenképp lessétek meg, mert szerintem azok is szuperek lettek.

You May Also Like

0 megjegyzés