Bullet Journal 2019 Január

by - február 25, 2019

Sziasztok! Tudom, azt ígértem, hogy a mai bejegyzés valamilyen divattal kapcsolatos dologról fog szólni, viszont közben rájöttem, hogy ha ma kiteszem a januári bujo-t, akkor ha sietek, a márciusi talán még egészen elfogadható időben ki fog kerülni. Szóval még az elkövetkezendő két bejegyzés is a Bullet Journalről fog szólni, de ígérem utána visszatérnek a szokásos outfites posztok, és persze egy tavaszi trendes bejegyzés sem maradhat el, úgyhogy hamarosan az is érkezni fog. Ha pedig kíváncsiak vagytok arra, hogy milyen lett az én fekete lapos februári bullet journalem, akkor tartsatok velem. :)
A januári részt egyébként annyira a végére hagytam, hogy gyakorlatilag már február volt, mire mindennel elkészültem, amit egyébként bele is kalkuláltam, így a havi tervező is csak néhány négyzetből állt, mert tudtam, hogy már úgyse fogok bele írni. Persze át is ugorhattam volna ezt a hónapot, de én szeretem, ha minden egyben megvan, és nagyon zavart volna, ha a 2019-es határidőnaplóm februárral kezdődött volna. Egyébként a szemfülesebbeknek talán feltűnt egy kis baki is, amit végül nem javítottam, hiszen felesleges lett volna, de mentségemre szóljon, már nagyon a februárra készültem.
A Szokások (vagy Habit Tracker) részt azért rajzoltam mégis meg, mert egy Excel táblázatban amúgy is vezettem a fent látható dolgokat, és úgy gondoltam, hogy majd később ezeket átmásolom, bár be kell vallanom, ez eddig még nem történt meg.

You May Also Like

0 megjegyzés