Bullet Journal 2019 Február

by - március 01, 2019

Sziasztok! Nem feltétlen ezzel a poszttal szerettem volna köszönteni a márciust, de a kis csúszásom miatt ez most sajnos így alakult. Mindenesetre, ha a terv szerint haladok, akkor hétfőn már láthatjátok is az e havi bullet journales posztot, aminek fő témája a pandák lesznek.
Visszatérve azonban a februári részhez, ismét egy minimalista vonalat választottam, ami nagyon egyszerű lett, nekem mégis tetszik. Ahogy az előzők, úgy ez is saját design, viszont a későbbiekben már inkább (a márciusiban legalábbis biztosan) másolt képeket láthattok, mivel bonyolultabb rajzokat én egyáltalán nem tudok fejből elkészíteni.
A borítóval annyira nem vagyok elégedett, főleg, hogy egy kisebb bakit is sikerült vétenem rajzolásnál. A koncepció egyébként egy nap felé mutató kéz lett volna, ami a tavasz utáni vágyakozásomat akarta szimbolizálni, bár nem tudom, hogy ez a végeredményen mennyire jön át.
A tervezőt ezúttal nem konkrét periódusokra bontva készítettem el, mivel helytakarékosság szempontjából ezt tartottam ideálisnak, bár utólag kicsit zavart, hogy nem hetekre tagolva készítettem el. Mindenesetre azért követhető volt, de a következőkben nem így folytatom a bullet journalemet.
Ebben a hónapban készítettem utoljára habit trackert, vagy szokás tervezőt, kinek hogy tetszik. Ennek oka, hogy suli mellett már nem nagyon volt kedvem vezetni, ráadásul egy csomó minden fölösleges is volt, például 2 liter vizet én kivétel nélkül minden nap megiszok, és a többi dologra is szerintem egész jól oda tudtam figyelni.
Szóval ennyi lett volna az én februári bujom, ha kíváncsiak vagytok arra, hogy milyen lett a márciusi, akkor hétfőn mindenképpen gyertek vissza! :)

You May Also Like

0 megjegyzés