Mohito webshop bemutatása

by - április 05, 2019

Sziasztok! A mai bejegyzésben a Mohito webáruházát szeretném nektek bemutatni. Alapvetően  nem rendeltem túl sok dolgot, mindössze egy műszőrmekabát került a kosaramba, amit láthattatok is az előző bejegyzésben. Bár a legtöbben egészen biztosan ismerik a lengyel márkát, azért néhány tényadat és infó is lesz róla, hátha valamelyik eddig elkerülte a figyelmeteket, valamint természetesen a rendeléssel kapcsolatos személyes tapasztalatomra is ki fogok térni.

A Mohito Magyarországon

A márka 2013-ban a MOM Parkban debütált, azóta pedig már öt boltjuk nyitotta meg kapuit szerte a fővárosban. Olyan bevásárlóközpontok üzleteit gyarapítva, mint a WestEnd, Duna Plaza, Corvin Plaza, ahogy már említettem a MOM Park, és tavaly májusban az ötödik üzletük is megnyílt az Arena Mall-ban. Mindemellett akik számára nem nehezebben megközelíthető a főváros, azok az immár magyar nyelven is működő webáruházból könnyedén beszerezhetik a kiszemelt termékeket.

Célközönség, kollekciók

A Mohito ruhái első sorban fiatal nőknek készülnek, azoknak a városi hölgyeknek, akik szeretik a kifinomult eleganciát, ugyanakkor nem riadnak vissza egy kis lazaságtól sem.
Emellett külön kiemelném az anya-lánya kollekciójukat, mely Little Princess néven fut, és igazán aranyos összeállításokat tartalmaz. Mindemellett prémium minőségű ruhadarabokat is kínálnak, valamint igazán különleges alkalmi ruhakölteményeket is találhatunk náluk.

Szőrmementes kollekciók

A Mohito ruhadarabjai a 2016-os Őszi/Téli kollekció óta szőrmementesek. A korábban gyártott darabokat pedig jótékonysági célokra fordították, miután az Open Cages szervezettel kötött megállapodásuk következtében csatlakoztak a Szőrmementes Nemzetközi Kiskereskedelemhez.

Általános infók és személyes tapasztalataim

Fizetéskor lehetőség van online fizetési mód és készpénzes utánvétel között választani. Amennyiben online szeretnénk fizetni, a PayU, vagy a PayPal szolgáltatásokon keresztül bonyolíthatjuk le a tranzakciót. A szállítás költsége normál szállítás esetén 11 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig 750 Ft, de igénybe vehető expressz szolgáltatásuk is, ha hamarabb kézhez szeretnénk kapni a termékeket, ez esetben azonban értelemszerűen az ár is magasabb. Illetve ha valamelyik üzletükbe kérjük a rendelést, akkor az összegtől függetlenül ingyenes. 
Alapvetően 2-4 munkanap a szállítás, leárazáskor azonban ez kitolódhat 6 munkanapra is, amit ilyenkor fel is tüntetnek a weboldalukon, így nem érhet meglepetés. Ami engem illet, nekem 6 nap alatt érkezett meg a csomagom, mivel még a téli leárazásokkor rendeltem.
Az egyetlen dolog, ami nekem annyira nem tetszett, hogy bár lehetett követni a csomagot, örültem volna, ha 24 órával az érkezése előtt értesítenek a kézbesítés időpontjáról, ugyanis reggel 7-kor kaptam az üzenetet, hogy 08:30-11:30 között kézbesítik a csomagot, ami az én esetemben még annyira nem volt problémás, mivel szerencsére épp otthon voltam, és viszonylag korán szoktam kelni, de azért vannak olyan napok amikor tovább alszom, és nem szívesen keltem volna csöngetésre. Egyébként ezt a kis apróságot leszámítva, ami végtére is nem okozott problémát, minden simán ment.

You May Also Like

0 megjegyzés