Egy kicsit a Cosmopolitan Blogger Days-ről

by - november 04, 2018

Sziasztok! Rengeteget gondolkodtam azon, hogy megírjam-e ezt a bejegyzést, mivel kétlem, hogy kellő képpen informatív lesz, viszont a héten nem fogom tudni kitenni a tervezett outfites posztot, úgyhogy gondoltam jó kis lehetőség lesz ez arra, hogy egyrészt leírjam, hogy mi történt, miért nem tudtam megírni a tervezett bejegyzést, másrészt kapjatok azért egy kis ízelítőt a Cosmopolitan Blogger Daysről és arról, hogy nekem személy szerint hogy tetszett a rendezvény. 

Szóval az történt, hogy a tegnapot, én tökéletesen megterveztem, ami egy kis blogolással kezdődött volna, mielőtt moziba megyek, és az utolsó simításokat pedig este még befejezhettem volna, csakhogy a számításaimat keresztül húzta a gépemre került vírus. Úgyhogy a reggel azzal telt, hogy próbáltuk menteni a menthetőt és elkerülni azt, hogy újra kelljen húzni a gépet, ami végül nem jött össze. A vírus maradt, minden más, ami a gépen volt pedig ment. Az egyetlen és egyben hatalmas mázlim az volt, hogy nagyjából egy hete telepítettük újra a gépet és így nagyon kevés dolgom veszett el, a képek is megmaradtak, csak vissza kell majd tennem a gépre, plusz még nincs képszerkesztőm, szóval a fenti képet (és egyébként az összes többit is) csak úgy natúrban tudtam beilleszteni, de majd később még cserélni fogom. 
Most pedig térjünk is rá a Blogger Daysre. Én most voltam az eseményen először, és tényleg semmi elvárásom nem volt a dologgal kapcsolatban, úgy is terveztem, hogy csak benézek, felmérem a terepet, aztán ha tetszik akkor jövőre mindkét napra megyek. Viszont alapvetően én úgy terveztem, hogy bár csak pénteken megyek, akkor azért végig, ám ennél hamarabb kénytelen voltam eljönni, plusz a társaságomat se valami bölcsen választottam meg, tesóm ugyanis elképesztően unta az egészet, szóval az már biztos, hogy jövőre nem vele megyek (aminek szerintem ő örül a legjobban, pedig én esküszöm azt hittem, hogy csak húzza a száját, és a végén tetszeni fog neki, de tévedtem :) ).
Gondolom mondanom sem kell, hogy a fotók sem lettek éppen blogbejegyzés kompatibilisek, de szerintem azért vállalhatóak, úgyhogy azt a kevés képet, amit sikerült gyorsban lekapnom itt láthatjátok. A standokat egyébként nem jártam körbe, amit szintén nagyon sajnálok, de a helyzet az, hogy mindössze öt előadást tudtunk végignézni, (ezeket lentebb láthatjátok), és mennünk is kellett: 

Kérdések a jövőhöz - Meddig tart még az influencer boom?
A social média múltja, jelene és jövője - Marketingstratégiák az online sikerért
Mennyiség vs minősé? - Mindent a microinfluencer-jelenségről
Sztorizzam, mutassam vagy írjam? - Social dilemma az online világban
Érzelem marketing - Így gondolkodj a követőidről, magadról és a márkákról
Ezekből meg is tudtam néhány érdekes információt, köztük olyanokat, hogy a közösségi platformok közül most leginkább Instagrammon érdemes jelen lenni, illetve hogy inkább a storykra kéne nagyobb hangsúlyt fektetni (khm. ez nekem valahogy még mindig nem megy :D). Szóval mindenképpen megérte elmenni, nem csupán a blogolás miatt, hanem mert én alapvetően szeretnék online marketinggel foglalkozni, és egyébként részben ezért is döntöttem amellett, hogy meglátogatom az eseményt, mert úgy voltam vele, hogy akár szakmai szempontból is hasznos lehet a számomra. Egyébként, ha már itt tartunk gondolkoztam azon, hogy írjak-e olyan bejegyzést, ahol mondjuk arról lenne szó, hogy hogyan befolyásolnak minket a különböző marketing eszközökkel, és egyébként én nagyon hajlok afelé, hogy lesz egy ilyen poszt valamikor a jövőben, de ha ti is szeretnétek, és ezt esetleg kommentben is jelzitek, akkor garantáltan írni fogok erről.

Tudom, hogy kicsit random lett ez a bejegyzés, de remélem azért örültök neki, és annyit megígérek, hogy megpróbálok jövő héten két poszttal jelentkezni, hogy kicsit kompenzáljam ezt a nem túl összeszedett bejegyzést.

You May Also Like

0 megjegyzés